Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Ορθογραφία: Χριστός Ανέστη!
                   Αληθώς Ανέστη !

ΑΝΑΓΝΩΣΗ:  ( το έγραψαν στο τετράδιο γραφής )
Ο Χριστός μετά από τρεις ημέρες αναστήθηκε από τους νεκρούς .
Για σαράντα ημέρες εμφανιζόταν στις μαθήτριες και στους μαθητές Του.
Πήγε και στον Άδη και ελευθέρωσε τον Αδάμ , την Εύα και όσους πίστεψαν σε Αυτόν.
Ευχόμαστε  Χριστός Ανέστη
                 Αληθώς Ανέστη , για σαράντα ημέρες . 

(Χρωματίσαμε την εικόνα )

ΠΡΑΣΙΝΟ  ΤΕΡΑΔΙΟ
                                Έκθεση
               Οι διακοπές του Πάσχα
( Πώς πέρασα τις διακοπές;)ρώτησε η δασκάλα
Ο κάθε μαθητής έγραψε την απάντηση μόνος στο τετράδιό του.
π.χ.  Τις διακοπές του Πάσχα πέρασα πολύ καλά ή φανταστικά ή τέλεια ή ξεκούραστα ...( την ορθογραφία των λέξεων που ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την  έγραφε η δασκάλα στον πίνακα )
( Πού πήγα;) ρώτησε η δασκάλα 
Οι μαθητές απάντησαν στην ερώτηση και την  έγραψαν μόνοι τους όπως και πριν 
π.χ. Πήγα στο Αγρίνιο στο χωριό της γιαγιάς μου και όλη μέρα έπαιζα με τα ξαδέλφια μου .
( Μου έφερε δώρο ο , η νονός (α)  μου ;
Ο νονός μου έφερε μια λαμπάδα . ένα σοκολατένιο αυγό και παπούτσια  (έγραψε κάποιος μαθητής )

Αύριο θα συνεχίσουμε την πρώτη μας  έκθεση στο σχολείο !!


Δεν υπάρχουν σχόλια: